Značka Citroën privíta návštevníkov autosalónu v Ženeve 2018 v prepracovanej expozícii, čo dokumentuje aj celkovú zmenu značky, ktorá za ostatné dva roky predstavila v Európe 6 nových vozidiel. Modelový rad je teraz moderný a sebavedomý a zároveň súdržnejší ako kedykoľvek predtým. Pozostáva z vozidiel, ktoré posúvajú DNA značky odvážnym dizajnom a jedinečným charakterom, pritom podporuje celkové zameranie na komfort pod hlavičkou programu Citroën Advanced Comfort®.
Zmenia sa aj predajné miesta, vzhľad výstavnej expozície ako aj v nové služby mobility. To všetko prispieva k pokojnejšiemu a príjemnejšiemu zážitku s automobilmi značky Citroën.
Značka Citroën predstaví vo svojej novej expozícii s rozlohou 1 100 m2 kompletne prepracovanú a vynovenú modelovú ponuku, ktorá predstavuje najsúdržnejšiu modelovú ofenzívu v histórii. Jednotlivé modely si udržiavajú svoje vlastné charaktery, no zároveň predstavujú jednotný dizajnový jazyk značky Citroën a rovnaký prístup k celkovému modernému poňatiu komfortu pod hlavičkou programu Citroën Advanced Comfort®. Zrýchlenie modelovej ofenzívy umožní značke ďalší rast.
Značka Citroën dosiahla v roku 2017 rast na medzinárodných trhoch o 7,5 % (okrem Číny). V Európe sa značke podarilo prelomiť 6-ročný rekord, keď predala 786 000 vozidiel. Zároveň sa zvýšil trhový podiel medzi osobnými aj úžitkovými vozidlami.
Špeciálna ženská verzia C3 ELLE
S touto špeciálnou sériou, ktorá sa už dá objednávať, sa značka Citroën rozhodla zvýšiť príťažlivosť modelového radu C3. Vznikla zo spolupráce s magazínom ELLE, ktorý je vzorom medzi módnymi a štýlovými časopismi a s ktorým značka Citroën spolupracuje a v rámci Forum ELLE Active. Citroën C3 ELLE sa tak zameriava špeciálne na ženské publikum. Model Citroën C3 ELLE čerpá inšpiráciu z aktívnych žien a ponúka im vozidlo plné energie, farieb a sviežosti. Špeciálna séria je výsledkom stretnutia dvoch francúzskych značiek poháňaného ženskou eleganciou, optimizmom a chuťou zjednodušiť si každodenný život. Moderný a výrazný model C3 je ideálnym spoločníkom pre štýlový a vitálny mestský život.
Všestranný mestský model Citroën C3, ktorý sa v rámci segmentu vyznačuje originálnymi tvarmi a odvážnym štýlom, zvýrazňuje svoje schopnosti v podobe špeciálneho modelu C3 ELLE. Praktický a kompaktný model Citroën C3 ELLE si zachováva svoje krivky a prostredníctvom balíčka Pack Color ELLE umocňuje svoj potenciál personalizácie. Exteriér sa odlišuje dvojfarebnou karosériou bi-ton. Strecha v exkluzívnej sivej farbe Sable sa spája s bielou farbou karosérie Blanc Banquise a s čiernymi lesklými telesami vonkajších spätných zrkadiel vo farbe Noir Brillant.
Na požiadanie sú k dispozícii štyri ďalšie farby karosérie (čierna Perla Nera, sivá Sable, sivá Platinium, sivá Aluminium) a druhá farba strechy (čierna Onyx). Z estetického hľadiska sa Citroën C3 ELLE odlišuje aj nasledovnými prvkami: 17-palcovými diskami kolies z ľahkých zliatin CROSS s diamantovým odleskom, anodizovanými farebnými bodkami Cherry Pink na orámovaní hmloviek a na ochrannom prvku Airbump®, nálepkami na karosérii, originálnou grafikou strechy a plaketami ELLE pred prednými dverami.
Citroën C3 ELLE robí všetko pre to, aby sa dámy na palube cítili ako doma. Prispieva k tomu viacero prvkov, ktoré si vyžiadali špeciálnu starostlivosť: hlavica radiacej páky a volant dostali kožené poťahy, sedadlá pokrýva sivé čalúnenie Curitiba Gris s prešívaním Cherry Pink a sivú palubnú dosku oživuje ružový anodizovaný rámik vo farbe Cherry Pink. Medzi doplnky patria aj vnútorné koberčeky vpredu aj vzadu orámované farbou Cherry Pink a obohatené o etiketu ELLE.
Špeciálna séria Citroën C3 ELLE vychádza z najvyššej verzie výbavy SHINE a na palube disponuje viacerými technológiami, ktoré ju radia na špičku v segmente a zároveň uľahčujú každodenný život: parkovacia kamera, ideálna na manévrovanie v mestskej premávke, Citroën Connect Box a Pack SOS s asistenčnými službami, navigácia Citroën Connect Nav so 7-palcovou dotykovou obrazovkou a s hlasovým ovládaním a Pack Safety 2 vrátane Active Safety Brake, Coffee Break Alert (upozornenie na možnú únavu vodiča), Výstrahu pred hroziacou kolíziou a Automatické prepínanie diaľkových svetiel.
Citroën C3 ELLE je zárukou každodennej dávky komfortu a potešenia z jazdy, bezpečnosti posádky, pričom disponuje účinnými a výkonnými motormi ostatnej generácie: dvomi benzínovými (PureTech 82 a PureTech 110 S&S, ktoré sa môžu spájať s prevodovkou EAT6) a jedným naftovým (BlueHDi 100 S&S BVM).
SUV C3 AIRCROSS vlastní už 50 000 majiteľov
Citroën C3 Aircross, prvé SUV novej generácie značky Citroën v Európe, ponúka výnimočný charakter so silným potenciálom na personalizáciu a najlepší pomer medzi vnútorným priestorom a variabilitou vo svojom segmente. Od začiatku predaja v októbri sa pre neho rozhodlo už 50 000 klientov. Oslovil ich vnútorný priestor ťažiaci z výnimočných skúseností značky Citroën v oblastiach ako priestor na palube, variabilita či presvetlenie.
Vysoká úroveň komfortu a bezpečnosti znamená 12 moderných asistenčných technológií a 4 technológie konektivity pre uľahčenie života pri jazdení v mestách aj za jeho hranicami. Porota, ktorá v Európe udeľuje ocenenie Auto roka (Car of the Year) v novembri zverejnila zoznam 7 finalistov zo zoznamu 37 nominovaných. Vo finálovej sedmičke prestížnej súťaže figuruje aj nové kompaktné SUV Citroën C3 Aircross. Auto roka 2018 bude známe 5. marca, v predvečer autosalónu v Ženeve.
Expozícia značky
Citroën pozýva priaznivcov do svojej úplne novej mimoriadne príjemnej, útulnej expozície na ploche 1 100 m2 v duchu Maison Citroën. Expozícia vytvára pocit útulnej obývačky, životného priestoru, v ktorom sa snúbia materiály ako drevo, plyš či čalúnené steny vyplnené svetlom. Ženevská expozícia značky Citroën vytvára prísľub oddychu v hre plnej farieb. Hlavnými ťahákmi sú optimizmus a pohodlie, ktoré sa následne preukazujú aj v duchu všetkých nových modelom značky a pri jednotlivých modeloch.
Priestor okolo nového modelu C4 Cactus dotvárajú prvky pod hlavičkou Citroën Advanced Comfort, zatiaľ čo nové kompaktné SUV C3 Aircross odkazuje kamennými múrmi na svoje dobrodružné zameranie. Stena Arty Wall predstavuje objekty, ktoré môžu rodiny a dovolenkári prepravovať vo vanoch. Už od príchodu do expozície bude návštevníkov na zemi vítať grafický pás a 12-metrový pult genius bar. Záujemcovia si tak na zariadeniach iPad pozrú videá značky a získajú prístup k originálnemu obsahu.
Ďalším miestom na oddych je La Maison Citroën so zážitkami zameranými na vizuálne a zmyslové vnemy. Pripravených je aj viacero predstavení pre širokú verejnosť, ktoré prispejú k plnohodnotnému zážitku zo sveta značky Citroën. Pre návštevníkov sú pripravené aj atrakcie ako butik Le Petit Citroën a kaviareň Café André či skulptúra I Inspire Citroën, ktorá sa odvoláva na nový slogan značky Inspired by You.
Môžu sa aj zapojiť do jej úpravy, na čo poslúži 3D kamera umiestnená nad dielom a premietajúca idey návštevníkov. Logo značky Citroën sa bude premyslene vznášať nad priestorom Citroën Wall, ktorý umožní zostavenie vozidla presne podľa svojich predstáv. Logo sa bude nenápadne pohybovať a tým vytvorí pocit odpruženia. Nechýba ani odkaz na výročia, ktoré bude značka oslavovať v roku 2018. Patrí sem 70 rokov modelu 2CV a 50 rokov modelu. Tieto mýtické modely značky predstaví stena zameraná na Citroën Origins.